Spin predstavio rješenja za maloprodaju na FMCG retail konferenciji
Ovogodišnje izdanje FMCG Retail konferencije ponovno je u Zagrebu okupilo velik broj sudionika koji su razmjenjivali znanja i učili o novim rješenjima za maloprodaju. Na toj je konferenciji i Spin predstavio dio svojih retail rješenja.
Tvrtka CMG Media Solutions petnaestu je godinu za redom organizirala Progressive FMCG/Retail konferenciju. 9. svibnja u zagrebačkom hotelu Esplanade govorilo se o konceptima koji podupiru integraciju digitalne tehnologije, koja se danas koristi u širem razmjeru nego ikada ranije, u maloprodajne procese. Događaju su nazočili predstavnici čak 120 domaćih tvrtki, a jedno od predavanja održao je i voditelj odjela retail aplikacija u Spinu Dražen Pekić.
Predstavio je dio Spinovih rješenja namijenjenih maloprodaji. Retail moduli su sastavni dio obitelji Jupiter Software aplikacija što znači da se radi o visoko integriranim funkcionalnostima koje podatke o maloprodaji protežu od ERP do BI modula. Retail rješenja obuhvaćaju i kontrolne mehanizme za praćenje obrtaja zaliha, otkrivanje nekurentnih zaliha te optimizaciju naručivanja i punjenja maloprodajnih objekata. Modeli naručivanja su krajnje fleksibilni i dopuštaju definiranje različitih varijabli koje utječu na proces naručivanja.
U sklopu predavanja prikazan je i specifični model optimizacije naručivanja za pekarsku industriju. On je usmjeren na smanjenje povrata nerealizirane robe i smanjenje gubitka prodaje uslijed nedostatka zalihe. Predikcijski model, koji osim internih podataka o kretanju prodaje uzima u obzir i eksterne faktore, a među koje spadaju vrijeme, konkurencija i socio-demografski čimbenici, može povećati profitabilnost objekta i do mjerljivih 15%. Reakcije nazočnih dali su do znanja kako je prezentacija bila uspješna i dobro prihvaćena.